Merhaba sevgili anneler 🌸 Normalde 2. Ayından beri gittiğimiz bir doktorumuz vardı. Bir sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar genel olarak ama son gittiğimiz kontrolden sonra içime çok sinmiyor artık. Kızım 5 ay 18 günlük. Doktor 5. Ayda ek gıdaya başlamayı tavsiye etti meyve yoğurt sebze olarak. Elime bir liste verdi o kadar. İlk bebeğim tecrübesizim sonuçta. Hani istiyorum ki ek gıda konusunda güzelce bilgi versin anlatsın. Sonuçta para veriyorum. Gittiğimizde de sadece boy kilo bıngıldağına bakıyor bide önden dinleme yapıyor ellerini tutup bakıyor bu kadar sanki bu muayenelerde yetersiz gibi geliyor detaylı muayene etmiyor gibi bilmiyorum yanılıyormuyum. Şimdiye kadar düzenli kontrole gittik ama 6. Ayından sonra her ay gitmeyi düşünmüyorum hastalık sıkıntı olmadığı sürece. Önerdiğiniz çocuk doktoru var mı şöyle her konuda güzelce bilgi veren eden. Yeniden Bi doktora gidip artık ek gıdaya geçmek istiyorum. ☺️ Varsa tavsiyeniz alırım. Anadolu yakasıda olur çok uzak olmayan yerler 😀