Makine tuzu bitince sinyal verir o zaman tuzunu koyarım. Bayaa uzun zaman yetiyor ama tuzu. Parlatıcıya gelince parlatıcı gözüne sirke döküyorum ben hem daha sağlıklı hemde parlatıyor. İlk evlendiğim dönem bilmiyordum bunları yapmamıştım benimde bulaşıklarım çok kötü oluyordu. Bu dediklerimi yapınca düzeldi. Makineden makineye değişiyor aslında annem kullanmaz mesela hep tertemizdir