ikizminikler Reyhanesm ilk doğumum spinal sezaryendi iğrenç bişeydi ama 4 gün çektim sadece sonrası sıkıntı yaşamadım çok şükür ☘️
arkeologolcam Reyhanesm 39+5te normal doğum yaptım hiçbir şeyi kabul etmedim epidural ağrı kesici falan acıyı iliklerime kadar hissede hissede doğurdum😂😂😂
2bebeannesiii Reyhanesm 40+4 de normal doğum . 2 gün daha gelmese suni sancı verilecekti . O da olmazsa sezaryen olcaktı .
monaroza1 Reyhanesm Normal doğurucam diye diye 11 saat sancı çektim ama kanala inmeyince mecbur spinal sezaryen 🤷🏼♀️ Ama hiç korktuğum gibi olmadı gayet iyiyiz 😇