Minika54 3. De bize çıktı canım canlı yayın yapıyorlar . 50 bin 2 senelik girmiştik giriş 2500 verdik daha da para vermedik kura çıktı 20 gün sonra para hesaba yattı 50 bin net hiç kesinti olmadan . Sonra arabamızı aldık plaka no falan verdik noterden kağıtlar verdik zaten onlar seni yönlendiriyor
annemde girdi geçenlerde 30 bine 3 bin verdi sanırım biz az verdik çünkü kampanya vardı tam o sıra şuan kaç bilmiyorum canım