Esross Du bakalım anlık olabilir benimde bazen tüm yumuşak olur, ertesi gün biri şiş biri yumuşak olur vs yani ne olduğu olacağı belli değil. Benim hiç birini emzirikem diğerinden akmadı ama çok şükür hep doyuyor bebeğim. Şuan 3,5 aylık hatta 40. Imdan sonra anca arttı benimde galavtago kullandım çok iyi geldi ama beslenmemde iyi