Analist Referanslı gittik kuruma herkes çok memnun büyük yaş gruplarında tanıdığımız insanlar var. Öğretmenlerden kurumdan memnunlar. Yani bende biraz korkuyla öğretmene sert bile çıkmış olabilirim kesinlikle olumsuz bir şey olmadı diyor ilk başta yeni ortam keşif zamanı olduğu için keyifliydi şimdi o yüzden gelmek istemeyecek diyor