Kızlar bebeğim 2 aylık gaz sancıları olan bir bebek.Fakat son zamanlarda uykusu yok denecek kadar az.Kucakta ve emzirirken uyuyor yatağına yatırınca hemen kalkıyor.Ve kucakta sallayarak uyumaya alıştı sanırım hic istemediğim halde😕Napmaliyim sizler ne durumdasınız?