ebrualp benim kızım da böyle uzun süreli kabızlık sorunu yaşıyordu. 2 ay Duphalac şurup kullandık, fito krem, anestol ve proctolog kremleri kullandık. İlk bir haftada düzene girmeye başlamıştı ama acısını ağrısını unutması için sürekli rahat yapabiliyor olması gerek dedi doktorumuz. O yüzden şurubu 2 ay boyunca düzenli olarak kullandırdı. Tabi ben de bu süreçte kabızlığı tetikleyen besinlerden vermedim. Lifli gıdalar verdim düzenli olarak. Özellikle avokadonun çok faydası oldu mutlaka tavsiye ederim.