Esraesen122 Merhabalar kapalı hanımlar nihandan alışveriş yapaniniz varmı mont almak istiyorum int sitesinden fakat daha önce hiç alışveriş yapmadım ondan kalıpları nasıldır bilmiyorum. Beden ölçüleride yazmıyor bilemedim.
Zeytinli Esraesen122 ben alıyorum. Bazen uzun sürebiliyor gelmesi. Kalıpları tam oluyor genelde. Kaban almıştım kendi bedenim gayet oldu.