Shebnem kpl0411 çocuk doktorumuzdan çok memnunuz zaten ben de seviyorum batmanı fakat bebeğimizde karaciğer sorunu vardı elazıga ya da mardine sevk ediyolardi bizi demek istediğim o keşke her yerde özellikli branş doktorları olsa
Miradmrky Vanlıyım diye demiyorum ama tabikide van her sene giderim her konuda gelişmiş Büyükşehir. Düşündüğün herseyi yapabilirsin ve terör olayları eskisi gibi kalmadı doğunun bir çok şehrinde yok artık.tabi Batman’da güzel ama Van’da daha rahat edersin
Kelebek88 Hrcntes van guzl..batmn da guzl geziyle gitmistm bu ikisine.yasanilasi gorunuyo ama yasamdn bisi demk olmaz..bingoldeyz ogretmnz bizde..merkezdeyz..ulasm kolay..sosyallik konusunda sifir en cok yaptigmz aktivite piknige gitmk 😂 avm yeni acildi.ama cazip marklr yok..kucuk bisi ..insanlri ii ama bayagi lacklar.kapaliysanz hersey size koly.aciksanz cok laf yersn 😊