Kızım 12 yaşında oğlum 7,5 aylık .. evlat sevgisini yeni anladım . Kızımda çok küçüktüm . Geç kalmışım bu mutluluk için . Zor bir bebek ama kızım benim sağ kolum . İyiki o var az da olsa dinleniyorum. Dersler başlayınca yanlızım . Eşim çalışıyor ona kıyamıyorum. Ama beni gaza getiriyor kızım eşim . 3.olsun diye şuanda değil ama nasip diyorum