Gecesmom aynı dert bendede wardı ben dogum yaptım 15 hun sonra adet gordum ama cewremdekı saglık okuyon arkadaslarım ve buyuklerım emzırmedgım ıcın oldugunu soyledıler bılmıyorum ne kadar dogru 19 yasındayım bende tedırgın olmustum ama smdı 2 aylık olduk cok sukur we cogu kısıdede oluyomus endıselenmene gerek yok ablacım normal karsılıyor herkez ☺️☺️☺️