Kızlar bebeğimin bir haftadır baldır kısmında bu kızarıklık var bezin iç kısmında kalmıyor ama bez oraya biraz değiyor acaba neyden kaynaklı olabilir bu bezi mi değiştirmeliyim acaba 5buçuk aylık olacağız bu zamana kadar sorun yoktu. Bezi sıkmıyor da anlamadım
