Lina28 Kızlar kehribar kolye almayı düşünüyorum bebeğime alıpta fayda görenler varmı? Uykusuzluk huzursuzluk gaz vs.için???
turansmom Lina28 1 haftadır kullanıyoruz inanılmaz birşey Allah bunu çıkarandan razı olsun helede 4. ay atağında olan bir bebik annesi için😂
esmirna16 Lina28 ben memnun kaldım valla onu taktigimda salyasi ve dış kasinmasi daha az oluyor ama çıkardığım günlerde resmen ağzından çeşme gibi akıyor çocuğun salyasi
turansmom KaranfiilKokulumm Vallahi taktık boynuna. Bu ara hiç durmayan bir bebekti ve diş çıkarıyor taktıgım günün aksamı sabahlara kadar uyumayan oğlum inanılmaz şekilde deliksiz uyudu🤷♀️ Ayrıca salyası çok fazlaydı taktıgımda hic salyasıda olmadı tabiki prjinalini almak önemli
annecik123 turansmom nerden aldınız acaba internetten mi aldınız güvanilirmi bilmiyorum ki bende almak istiyorum ama nerden alacağımı bilmiyorum
Merve-eee turansmom Esim kargodan almaya gitti demin. Birden cok heyecanladim yorumunuza, bakalim insallah bizi de rahatlatir :)
turansmom annecik123 Ben dr.kehribar sayfasından aldım 145 liraydı şuan indirimde 110 liraya düşmüş. Doktor tavsiyeli sayfa zaten bakarsanız kullanıcı yorumları falanda iyi, tavsiye ederim
Kahvedelisi Lina28 bende cok dusunuyorum ama kendim inanmıyorum acıkcası ondan alamıyorum bir türlü 😂
turansmom KaranfiilKokulumm ben instagramda dr. Kehribar sayfasından aldım 145 liraya suan 110 lira öneririm sizede🙂
neredenbileceksinizz Lina28 canım ben gaz için aldım çok da memnunum 😁 yani rahatlatıyor komple çözüm değil tabiii 😂 ama salya zamanı kesinlikle durduruyormuş o da bir değişik