3 buçuk aylık kızımın yüzünde boynunda ve kulak arkasında egzama çıktı ne kullandıysam geçmedi doktora götürdüm krem damla verdi onlar daha da kötü yaptı biodermanın ürünlerini aldım biraz hafifler gibi oldu ama geçmiyo mamayla besleniyo ve alerji testinde bişey çıkmadı ne yapacağımı şaşırdım artık?