28012020 funda oğuzun bana yaptıgını hiç unutamam …bebeğim 6 aylıktı ve kusmaktan agzından kan geliyordu artık apar topar götürdüm o kişiye kimse yoktu hasta içerde daldım bende kapısını çalıp.acil dememe ragmen sıranı beklermisin demişti ağlıyordum deli gibi ona ragmen sıra bekle dedi ya o kadın benim için bitti hemen yanında ilkay hanım vardı mükemmel bi doktor o ilgilenmişti bebeğimde ülser çıkmıstı cok zor günlerdi …o yüzden o kadının ismini görünce bi irkiliyorum 😔