Merhaba Anneler bebeyim 2ay 21 gunluk gunduzler cok uyuyor kalkdiginda cucagima aliyorum oyle evde geziniyoruz 2aylik bebekle nasip oynanir ki🙄bazen yataga koyuyorum birazda kendi oynasin bende isimi goreyim geldiyimde uyumus oluyo sonra vicdan azabi cekiyorum😕Onunla oynamadim diye belkide sikilip uyumusdur diye dusunuyorum😞
onunla nasil zaman gecire neler yapa bilirim yardimlarinizi tavsiyelerinizi alirim❤️