Annebebek58 canm ben en geç 9.30gibi yaotrmis oluyrm daha doğrusu birlikte yapiyrz.benim oğlum bulamaç sevmedi yani bebk bisküvisi,yumurta sarısı,peynir,pekmez karışımı bulamaç şeklinde yemiyor.bende elimde yediriyrm peynir,yumurta sarısı,siyah zeytin,arada patatesde hasliyrm çeşit olsun😁,pekmez(üzüm),ihlamurda içer her sabah birde eline bebek biskuviside veriyrm(çok sever o şekilde yemeği ),arada omlet yapiyrm şimdilik bu aekilde ama yarın pankek yapmayı dusunuyrm🤔🤗