tosbikannesiii Anneler merhaba bebeğim alerjik diyet acıyoruz kendimde denedim ona deneyeceğim şimdi peyniri nasıl yapıyosunuz evde bebeklerinize bide bebeğim 8 aylık olacsk peynirli pogaca yapıcam maya katsam sorun olur mu
Ibomm tosbikannesiii ben lor peynırı yaptım ayrıca dırek yoğurtla açtık dıyetı 15 gün oldu şükür yıyoruz herseyı
-Papatya- tosbikannesiii lor peyniri yapıyorum. 1 su bardağı süt kaynatıyorum. 1.2 damla limon damlatiyorum. 1 yemek kaşığı yoğurt atıyorum karistirip katilasinca süzüyorum.