emineckr Merhaba hanımlar. Bebeğimizin gaz ve uykuya dalma problemi olduğu için doktorumuz önerdi. Kullanan var mı? Nasıl kullanıyorsunuz bilgi verebilirseniz çok sevinirim. Bebeğimiz 2 aylık önerilen doz 2mlx8
Dunyaailm Ben gece olanı değil de orjınal olanı kullanıyorum gazı hemen çıkartıyor çok işe yarıyor ama gece olanı bilmiyorum 😃kullanırsan bana da yaz kız iyiyse alırım😃😃
umreyus Bende kullanıyorum cok gazlı bebek. Sanki bağırsak gazını daha iyi çıkarıyor ama sancılar devam düzenli kullanınca ise yara belki gündüz olanı kullanıyorum bende