Yldzzzz Ben sebzeler bitince, meyvelere geçtim. Meyve için acele etmedim. Şuan her sebzeyi yiyor hatta yemem dediği hiç birşey yok maşallah diyim kendi nazarım çok değiyorda 😃 Sizde acele etmeyin bence meyve için elbet yiyecek, damak tadının oluşması size bağlı.