Cansutekbas Ya bebeğim 10 günlük bir gözü iltihaplanıyo açamıyor resmen çok üzülüyorum,herkes memen değmiş diyo ama bana batıl inanç geliyo ben napcam geçmesi için 😑
merve5561 Cansutekbas yenidoğanlarda gözyaşı kanal tıkanıklığı olduğunu duymuştum masajla geçiyormuş bir göz doktoruna götürün bence
alikonunannesi Cansutekbas benim bebeğim 37 günlük hala var. Doktor 3 ay sürebilir dedi. Sen gazlı bezle kaynamş soğumuş suyla sil arada. Ama kullandığın bezi bi daha sürme aynı yere. Doktorada götür damla vercek inşallah geçer