Mlkmhrrm tuvalet iletişimi bir kez bile yapsanız ileride bez bırakma tuvalet eğitimi sürecinde olumlu etkisi olduğu söylenen birşey. Şuanda siz sinyalleri gözlemleyip ona göre hareket edeceksiniz. Süreklilik olmasa da olur. Ben mesela Temmuz gibi başlamıştım havalar güzeldi bezsiz bıraktım. Ama kış dönemi tekrar bağlamaya başladım altını. Ama yine de ara ara çiş, kakalarin hepsini yakaladım. Bez bırakma,tuvalete alıştırma gibi bir durum olmadığı için sekteye uğrayan bir şey olmuyor yani