Yunus-emremm Arkadaşlar kaleidon damla kullanıyoruz 36 günlük bebeğim bugün farkettim kaşıkta sanki şekerlenmiş gibi normalde böylemi yoksa şekerlendimi çok tedirginim lütfen kullananlar yazabilir mi teşekkür ederim şimdiden❤️🥰
otose_san Yunus-emremm kaleidon damla bende kullandım kızlarımda, şekerlenme değil de dibinde tortu şeklinde kalıntısı oluyor bazen tam karışmıyor sanırım damla o yüzden diye düşündüm ben
Yunus-emremm otose_san teşekkür ediyorum öncelikle bende bugün fark ettim dibinde tortuyu çok salladım açıldı bu sefer erimeyince dedin şekerlendimi acaba🥰
otose_san Yunus-emremm rica ederim 🙂 problem olacağını sanmıyorum, durduğu yer serinse belki ondandır, mutfağım soğuk olduğu için oluşuyor tortu daha sonra da karışmıyor gibi gelmişti bana 🤷🏻♀️