Merhaba hanımlar .. 18 aylık bebeğim var diş çıkartmaya başladığımdan beri hep salyalı bir bebek . Kıyafetinin önü hep ıslak değiştirmekten bi hal oluyorum .( Önlük taktırmıyor sinirleniyor ) kehribar kolyesi de takıyorum aslında ama salyası devam ediyo . Bazı dönemler aşırı akıyor bazı dönemler az. daha çıkmadığı bir kaç dişi daha var . Sizce dişten midir yoksa altında başka sebep olabilir mi ? Doktora götüremedim bizim gibi olan anneler varsa tecrübe edinmek istedim bu konuda