arassmother bebeğim üç aya yeni girdi sizce diş çıkarıyor olabilir mi 🤔 [img]https://i.hizliresim.com/BUpVye.jpg[/img][/url]
Nurseda2612 arassmother benim oğlumun da 4. Ayında öyle bir beyazlığı vardı. Bende diş zannetmiştim canım ama ona diş incisi deniyormuş diş değil yani. Şu an 9 ay 7 günlük 2 gün önce çıktı dişi ve o beyazlıkla alakası yokmuş anladım :)
gvnkbr arassmother yarık oluşmuş diş görünecek yakında çoğu bitmiş azı kalmış 1haftaya gelir mısır patlaklari 🤭😁
arassmother Nurseda2612 elini sürekli ağzına götürüyor muydu benim oğlum götürüyor kaşımak istiyor gibi böyle biz kendi parmağımızı verince de kaşımak için çabalıyor 😊
gvnkbr arassmother geç çıkartan geç döker yok erken cikartanin sağlıklı olduğu filan hurafelerine inanmayin anne baba erken cikarttiysa ona bağlıyor doktorlar