Geçen sefer bebeğim uyumuyor diye post açmıştım sağ olsun gören yardım etmek için yazmış. Bebeğimi doktora götürdük ve uyku terörü dedi doktor. Bebeğim şuan sadece bebek arabasında uyuyor. Bebek arabasını eve taşıdık uyuyacağı zaman ileri geri yaptırıp uyutuyoruz 😣 çok fena memeye bağımlı hale geldi gece meme sürekli ağzında çıktığı an uyanıyor ağlıyor. sabah 6 ya kadar uyumadık. En son bebek arabasına koydum bir tek orada emziği ağzına alıyor ve 2.30 saat uyudu içinde.🤦🤦🤦 İlk bebek acemilik işte şimdiki aklım olsa uykuya daha çok dikkat ederdim ama bebeğim kolikti ilk 4 ay mahvoldum uyku nedir bilmedik 4 aydan 6. Aya kadar sallayarak uyudu ama uyuyordu en azından. Şimdi 7 aylık ve sadece bebek arabasinda,normal arabada uyuyor. 🤦