Birmom Kizlar ikinci sezeryani kacinci haftada oldunuz doktor tahmini tarih 28 nisan dedi 40. Haftya denk geliyo 39da alsin istiyorum ben genelde 38 diyorlar kafam karisti
Aselduhakorkmaz Birmom eger bi sorun yoksa son gune kadar bekletiyorlar benim rahmimde dikis var 37 yada 38 de alicaklar galiba
Birmom Adellaamm sıkıntı olmadigi surece 39 a bırakıyorlar o zmn değil mi 1 hafta 1 hafta ins 39 da alır hayirlisiyla
Nurtalib Aselduhakorkmaz serklajli misiniz sizde kac haftalik hamilesiniz bende de var serklaj bende o son haftalari görürüm umarim
Aselduhakorkmaz Nurtalib evet serklajliyim ama benim ki ilk dogumumda normal olmasi icin cok ugrastik olmadi sezeryan oldu rahmim zorlandigi icin toparlansin diye atildi dikis doktorunuz serklajli oldugunuzu biliyor degilmk
otose_san Birmom 38+0 da yapacaktı doktor ikinci sezaryenı ama bi gün erken istedim ben 37+6 da yaptı
zezeeyyy Birmom 39. haftadamda olucam bi sıkıntı olmadığı sürece doktorum daha erken yapmadıklarını söyledi
_ADA_ Birmom Doktorum 38. Hafta dolmadan almak taraftarı değilim dedi. Biraz ölçümleri önden gittiği için 38+2’de oldum.
Nurtalib Aselduhakorkmaz sizinki farkliymis ben erkem dogum yaptigim icin hep dikis atılıyor ikizlerimde de atıldı simdi hamileyim gecen hafta yine dikis atildi
Elif00 Birmom yaa benim de merak ettiğim birinci sezaryandan sonra ikinci çocuk normal olma ihtimali yok mu?
Emelmirac Elif00 var ve buna ssvd deniliyor sezaryen sonrasi vajinal dogum bende oyle.istiyorum nasipse 2. Bebegimde sartlar uygunsa tabii
Birmom Elif00 aradan 4 5 yil gecince olabiliyor benim 8 yil gecti ama cesaret edemem asla normal doğuma