Gamze1761 Kizlae bebegim 3 ay 10 gunluk . Atak haftasindq deniliyor. Valla 31 gun kalmis bitmesine . Acaba bu bahsediler 4.ay atagi mi oluyor . Bilen söyleyebilir mi
Mu-Mi Gamze1761 onu bilmemde benim kızımda acayip gaz sancısı çekiyo enfeksiyonumuz vardı antibiyotik kullamimindan oldu inşallah atağa girmez yada hafif atlatır gözümü korkutan atak 4. Ay atagi
Keskeuyusam Ben de bunu merak ediyorum. 3 ay 10 günlük şuan. Ve yemin ediyorum huyu suyu değişti. Eskiden ne güzel uyurdu. Şimdi yarım saat on dakika uyuyor uyanıyor deli gibi iştahı açıldı. Gece 1 buçukta anca uyuyor anlamadım gitti
Gamze1761 Keskeuyusam valla dun benim kolumun ustunde uyudu kolumu cektim uyandi. Birde uykusundan cilginca bi aglamayla uyanma .napicam bilmiyorum
Keskeuyusam Gamze1761 maalesef aynısını yaşıyoruz. Atak haftasında gösteriyor benim de. Muhtemelen 4.ay atağı