squirtle Merhaba kızlar idrar yolu enfeksiyonu oldum normalde bi toz var o iyi ediyodu beni ama emzirdiğim için kullanamıyorum çok canım yanıyo önerebilceğiniz bişey var mı
yagmurcfr squirtle Bende oldum canım emzirdiğim için antibiyotik vermedi ama o gece tek kullanımlık içilen tozdan verdi içebilirsin emzirsende bişey olmaz dedi doktor
Adanurymn squirtle monurol 3mg yaziyo bende emziriyorum ve daha dun doktorum yazdi bende surekli oluyorum sistit icin iyi geliyor dedi ve emzirirken acil doktoruda boyle bi ilac verdi adini hatırlamıyorum isterseniz bi sorun eczaneye oyle alin
jap squirtle 2 ay önce falan ben de oldum. Sağlık ocağına gittim emzirdiğimi söyledim ona uygun antibiyotik verdiler
yagmurcfr squirtle farklı farklı tozlar varmı bilmiyorum sen yine de söylersin emzirdiği bişey olmaz geçmiş olsun canım