Aysenurl Montessori kenar korumaligi alayim dedim bebegime oda yapiorm..Hangi siteye baksam cok pahali..110 180 olculerimiz..Acayip pahali icine yatak almadim kendim biseyler sericem altina..Ama kenar korumaligi yapabilecegimi sanmiorm.Niye bukdr pahalilar
Nefesim Aysenurl kesinlikle katılıyorum ama mecbur yaptırmak zorunda kaldım sünger olunca 400 lira elyaf olunca 300 lira dediler
Aysenurl Asafsmomm benim bebegim cok dönüyor kenarlarina mutlaka almam lazim ama alamadim hala yatagini yapamadm fiyat aramaktan
Aysenurl Nefesim ben hala yaptiramadm bu gidisle yaptiramiycam sanirim okdr pahaliki butcemi asiyor montessori yatagi alana kadar kac indirim takip ettim ancak uyguna alabildm
Zalimsin Tugbakugu nun sitesinde Bi ara uygundu Bi bakın isterseniz ama herşey o kadar zamlandı ki ucuza bişey kaldı mı bilmiyorum
Aysenurl Aysenurmiran [url=https://hizliresim.com/cvItEH][img]https://i.hizliresim.com/cvItEH.jpg[/img][/url]
Gzd_ Aysenurl 3cm enlikte sünger alın toptancıdan kumaş alın bir terziye gidin diktirin biz 50 liraya geldi sadece sünger parası ödedik kumaş vardı eşimin babası da terziydi gene de pahalıya gelmiyor hazırı kadar emin olun
Bulutbey Aysenurl ben milyoncudan sandalye minderi aldım. Büyük beşikte kullandım. Üzerine kılıf dikti kayınvalidem. Sizde o süngeri kesip kılıf dikebilirsiniz. Bana da çok pahalı geldiği için almamıştım.
Bulutbey Aysenurl çok zor olmaz bence düz bir dikiş sonuçta. Bir terziye verseniz bile küçük bir ücret karşılığında diker birde fermuar ekler çıkarıp çıkarıp yıkarsınız. Yakınlarda terzi varsa bir sorun derim
Aysenurl serebro benm butcemi acayip aşiyor ya ne bileyim bi sunger alicam kendimde kumaslar var terziye yaptiricam ama yine sanki pahali olacak gbi ozel dikim daha pahali sanki