Berrrrrooooo bu sefer köyden getirttim sütü ve mayayı.5 litrelik süt iyice kaynattım öncelikle.sonra sogumaya aldım serçe parmağınızı daldırdıgınızda 6-7 sanıye dayanacak kadar sıcaklıga geldıgınde mayalamaya hazır oluyor. Genelde 1 litre süte 1 kaşık maya ekleyın denıyo ama bana bıraz yetersız gelıyo 1 litreye 2 bazen 3 kaşık maya koyuyorum. ılıttıgım sütün içine karıstırıp sulandırıyorum sonra sütün içine ıyıce karıstırıyorum.küçük kavanozlara boşaltıyorum 7-8 saat dışarda kavanoz kapaklarının agzına havlu kagıdıda sarıp bekletıyorum.mayalandıgı anlasılıyo zaten katılaşıyo.ertesı gune kadarda dolapta beklıyo yemeye hazır hale gelıyo