Mom83 ya bu zevk meselesi şimdi herkes farklı farklı beğenecek ve sizin kafanız daha çok karışacak 😁 bana sorarsanız ben 1 diyorum siyahın asaleti kendim de koyu antrasit ve siyah kullanıyorum kullanışlı mı değil tozu falan hemen belli ediyor ama her baktığım da beğeniyorum yani bence 1 çok hoş asil görünüyor 🤣☺️