Hanukasi Merhaba arkadaşlar Ocak ayında Türkiye’ye gelen bexsero menenjit aşısını yaptıran varmı varsa yan etkileri oldumu kaç doz kullanılıyor ve hangi aylarda yaptırdınız Yeni aşı olduğu için biraz tedirginim açıkçası bilgilendirirseniz sevinirim
Syhnsrmn Hanukasi duyduğum kadarıyla bacakta şişlik ateş huzursuzluk yapıyormuş menenjit a grubunu yaptırdık bizde hiç bir sıkıntı yaşamadık b grubu biraz sıkıntılı olacak gibi ben 1 yaş aşıları bitsin 13ncu ayda başlamayı düşünüyorum 2 2 ve 6 ay olmak üzere 3 doz olacak
Mugecim Hanukasi biz bugün yaptırdık ilk dozumuzu Bexsero’nun ve Rotarix’in. Şuan hiçbir belirti yok birazcık daha sakin sadece.. ateşi 37.3lerde o kadar. Onun için de yarım ölçek Calpol verdik doktorumuzun önerisiyle. Şuan oyun halısında oynuyor. Çok şükür Allahın izniyle atlatcaz inşallah. Her bebek ayrı bi birey olduğu için bizde olan sizde sizde olan semptomlar bizde olmayabilir.✋🏼 Sağlıkla büyüsünler♥️
Obsesifk Hanukasi yan etkilerini bilmiyorum daha yaptırmadım bizim doktorumuz 3 doz şeklinde önerdi 1 yaştan çnce burulduğunda ilk iki doz 2 ay arayla sonraki 2 yaşta koruma olarak. Ama sağlık ocağı bilmediği için çok tedirgin yaklaştı başka bir doktora sormamı istedi oda 11. Ayda tekdoz önerdi yani 1 dozunu yaptırabilicez. Bu arada kendi doktorumda devlet doktoru diğer sorduğumda özdl hastane doktoru. Bu arada aşı fiyatıda şuan 400 küsür nasıl 3 doz olur bilmiyorum
Emine Hanukasi b tipi olanı doktorda yan etkileri fazla bizde tam bilmiyoruz ama ağır bi aşı dedi a tipini yaptırıcaz kesin ama b tipi korkutmuyor da değil
Aysses Bende merak ediyorum .bize doğum yaptığım özeldeki Dr mutlaka yaptır 20 çocuk bundan vefat etti dedi. O sıra reklam için söylüyor sanıp pek dinlememeistim. Devletteki doktora sordum bu aşıyı bilmiyordu bile. Birde yönlendirme yapamayız her aşının çok düşük de olsa riski var dedi. Artık kabuslarim oldu bu aşı mevzusu
Hanukasi Obsesifk evet biraz maliyetli bir aşı ama etkili bir aşı imiş nette baya araştırdım Yeni olduğu için biraz tedirgin olabiliyor insan Rabbim evlatlarımızı korusun bizlere bağışlasın
Nily Hanukasi 5 aylık bebeğim. Bu ayda yapalım dedi doktor. Kac doz olur acbaa bende onu anlamıyorum🤦♀️ Şimdi yaptırsam bidahakileri nesamam yaptırıcaz. A tipi b tipi hangisi olucak. Bissürü soru
TgcDvc Bende 7. Ayda yaptırcam doktor söyledi ilk 6 ay zaten cok fazla alı oldugu için 6. Aydan snra önerdi kaç doz olucak bilmiyorum bayada pahalı 😳
Syhnsrmn 1kiz2erkekannesi01 menectra 275 liraya aldım malesef b grubu daha pahalı insallah aşı takvimine eklenir
1kiz2erkekannesi01 Kesinlikle yapılmalı gecen hafta pazar oglum ile kuzeni kaydiraktan kayarken dusuyor ve kuzenimizin kafatası kırılıyor beyim acik diye enfeksiyon kapiyor menenjit oluyor olduğunu Dun belinden sivi alarak soyledi dr cocuk hemen dustugu günden 1 gun sorma mennejit ve zature asisi vuruluyor suan enfeksiyona gore tedavi verecekler antibyik kesinlikle vurulmali bende dra danışıp vyrduracagim1 😭