1 yıl 1 ay 11 günlük olan kızımın benim saçımı çekmesi, bağırması, ısırması sonucunda, yaptıklarının canımı acıttığını anlatmata çalışıyorum. Hatta bir kaç kez beni anlamadı için kendi saçını çektiğimde oldu. Fakat ısrarla her defasında daha şiddetli çekiyor. Ne kadar sakin kalmaya çalışsam da bir kaç kez sesimi yükselttim. . Olumsuzluklara karşı hemen bağırmaya ve hemen kendini yere atıp başını sert bir şekilde yere vurmasına artık bir çözüm bulamıyorum. Sizler olumsuzluklarla karşılaşınca neler yapıyorsunuz?