Birtavsanannesi Kermit Çok sağolun, benimki geçti çok şükür 😍. Evet söylediği gibi nöbet çok ağır bir şey çünkü. Hastaneye gitmeden geçmiyor çoğu zaman. Bebeğinizin Allah’ın izniyle bir şeyi yoktur hiç korkmayın. 😌🌻
Aybersa Kermit emerken oluyordu ya, çok.kotuydu evet ben 2 e kez bağır çağır oldum sonra doktora gittik. Emiyorsa o an nöbet değildir ,nöbet değilse de normaldir dedi
Kermit Aybersa sizin nasil oldu ne kadar sürdü bütün vücut mu titredi demekki hepimizn başına geldigine göre normal ozmaan olabiliyormus
Aybersa Kermit evet vücudu titredi,5 saniye suruyodu. Evet o yüzden normal dedim çok araştırmıştım o zaman çoğu bebekte oluyormuş o aylarda
Kermit LokumAnnesii Noroloji uzmanına sorduk sadece titreme olmaz farkli seylerde olur eger tekrar olur ise görelim dedi kendisi gorumcemin eşi simdilik takip edeceğim ibs tekrar karşılaşmam aynı durum ile
SinemAlaz Hbbsnnplt bir daha hiç tekrarı olmadı çok şükür hatta aklımdan bile tamamen çıkmış postu görünce hatırladım