Kermit Ben epilepsi hastasıydım, sadece titreme değil, kızarma, morarma, ağızda köpük bunlardan birisi daha varsa epilepsiden şüphelenebilirsiniz. Sadece titreme olmuyor çünkü. Fakat içinizin rahat etmesi için doktorunuza da sprun isterseniz. Kendi fikrimce epilepsi ile alakalı olduğunu düşünmüyorum çok daha farklı çünkü