Güzel anneler bebeğim 3 aylık. Emzigi sadece uyuyacagi zaman veriyorum gece uykularinda 5-6 dk içinde uykuya dalıyor bı sure sonra ağzından kendi atıyor zaten.
Gündüz uykularında da hemen dalıyor ve bı sure sonra kendi atmada bile ben çıkarıyorum. Amaaaaaa gündüz uykularında 30 ve 45 dk arasında uyanıyor ve uyandığında emziğini arıyor surekli. Ağzından düştüğünde uyanıyor falan. Yani o dakikar arasında başında bekleyip emziği ağzına koymam getekiyor ki uykusuna devam edebilsin.
Emzik uyku arkadaşı gibi oldu ama gunfuz uykularinda ona bağımlı hale gelmiş. E küçük olduğu için eliyle alıp ağzına da atamıyor.
- Ayda da uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum . Emziği bıraktirmali miyim yoksa devam mı etmeli çok kafam karıştı. Bilenler yardımcı olursa çok sevinirim.