Umaysmommy Anlattığın şeylerin tıpa tıp aynısını yaşadım, seni o kadar iyi anlıyorum ki. Kızım sarılık olduğu için ilk 1 ay neredeyse hiç emziremedim, hiç uyanmıyordu haliyle biberon verdim. Beni emmeye bir türlü alışamadı. Göğüs ucum küçük olduğu için de bir türlü tutmayı beceremiyordu. Sağlık ocağındaki hemşirenin önermesiyle silikon uç kullandım. 2. Ay kontrolünde silikon uç ve ardından parmakla beslemeyle 700 gram aldı. Ama o kadar bunalmıştım ki süt sağmayı bıraktım sadece daha sık emzirmeye başladım. 2. Ayın sonralarına doğru yavaş yavaş emmesi düzene girdi. Silikon uçsuz emmeleri uzamaya başladı. Ama hiç tamamen silikon uç vermedim, ilk önce göğüsümü verdim 2 3 dakika emdikten sonra uçla emzirdim. 3. Ay kontrolünde 420 gram aldı sadece yarım kilo bile değil. Şimdi neredeyse 2 haftadır kendi isteğiyle uçla emmeyi bıraktı. Tek göğüsümdeki sütü bitirse ne kadar mutlu olurdum şimdi 2 göğüsümdeki sütü de bitiriyor. Ben de aynı senin gibiyim, o kadar zor oldu ki emzirme sürecimiz bir türlü keyif alamadım. Ama inan bana zamanla düzeliyor. Kendi göğüsünü daha sık teklif et, uçsuz emzirmeye çalış almadığı yerde silikonla ver. Büyüdükçe kendi kendine emmeyi öğreniyorlar demekki :)