Hiç böyle bi başlık açacağım aklıma gelmezdi… Kızım 2 aylık oldu dün. Doğumdan sonra sütüm olmasına rağmen hastanede hemşireler yüzünden biberonla tanıştı mama süt karışık beslendi arada sarılık oldu aman beslensin nasıl olursa olsun dedik iyice alıştı biberona ben sürekli süt sağmaya uğraşır hale geldim. Canım da çok acıdı hep. 18 günlükken bi emzirme danışmanıyla anlaştım, 2 hafta parmakla besleme sonrası memeye döndürdğk çocuğumu. Ama silikon uçla çoğu zaman. Meme ucum küçük aslında uçla alakası olmamasına rağmen kızım resmen onu istiyo. Uyku sersemi mememi tutuyo bazen ama 5 dk sonra bağırmaya başlıyo ve silikon takana kadar asla susmuyo. Neyse emsin de nasıl olsuğu çok önemli değil dedim hep. Tabii bu arada düzensiz beslenmeler yüzünden çok az kilo aldı. Doğru düzgün bi doktor bulana kadar herkes başka şey söylerkdn ben şaşkındım hep. Neyse gel gelelim şimdi çok sevdiğimiz ve güvendiğimiz bi doktorumuz var kızım kilo almaya da başladı ama yine sağıp emzirdikten sonra parmakla besliyorum ekstra. Çok bunaldım ve sıkıldım bu durumdan. 3 saatte 1 bi taraftan emzirip bi taraftan sağmaya sonrada parmakla beslemeye uğraşmak gerçekten çok yordu. Emzirmekten keyif alacağımı zannediyodum… Hiç böyle değildi düşlediğim. Kızımı emzirmek için bu kadar çaba sarf etmişken şikayet etmeye hakkım yokmuş gibi geliyo kiöseye bi şey söyleyemiyorum da… Kimseye anlatamadığım için yazdım buraya. Uzun da oldu kusura bakmayın…