Ben aventin göğüs kalkanini kullandim, hem yaralarim cok hizli iyilesti, hemde emzirirken digerine taktığım kalkana süt dolardi onu da bebegime icirirdim boşa akmazdi, gece de deliksiz olan kapagi taktigimda akan sütler kapağa birikirdi dökülmezdi, suan bebegim 4 aylik artik kullanmiyorum, avent göğüs kapaklari olmasa napardim bilmiyorum ancak tek dezavantaji biraz iri olmalari, onu takip baskalari yaninda kazak tisort giyilemiyor. Göğüs ucu yarasi icin de lansinoh krem kullandim, kapak ve bu kremi siddetle tavsiye ederim 😍