Kizlarr 2 ay 12 günlüğuz.meme mama şeklinde gidiyoruzama hemen hemen bir haftadir mamayi reddediyor biberonla veriyorum istemiyor kaşıkla veriyorum mamayi püskürtüyor aptamil kullaniyorum acaba mamayi mi degistirsem ne öğrenirirsiniz yasayan var mı böyle 🤔🤔🤔