Kizlar selam, kizim 5 bucuk aylikken 2 alt dişi patlattı suan 6 ay 1 haftalık gece her saat uyaniyor ağlıyor susmuyor doymuyodur dedim mama cc arttirdim verdim gene ayni doyuyor calpol verdim damaklarina jel sürdüm ama gene de surekli kalkti ağladı gözü kapali sekilde sürekli ağlıyor tüm gece ayy deliricez 2 diş patlatti zaten üstler de sismiş ama 1 ay sonra cikar falan denmisti oda mi gelicek pesinden hemen anlamiyorum ki neden olabilir yaaa deliricem bide 2 saatte bir uyuyor gündüzleri dursun diye tutmaya çalışıyorum asla dayanamiyor kolumuzda uyuyor