Ne zaman eşimin köyüne gelsek oğlum mızmız oluyor. Şuan köydeyiz dün geldik yasak bitince gidecektik aslında ama oğlum çok huzursuz,huysuz. O yüzden bugün döneceğiz. Kendi evimizde böyle asla değil, bebek böyle olunca eşim sucu bana atıyor. Yok sen burda streslisin, yok bizimkilere surat yapıyorsun bebekte senin stresini alıyor. Bu böyle mi cidden yahu, aslında buraya gelmeyi ben istedim torunlarını görürler dedim. Ne biliyim ya stres yapmadım ama oğlan çok huysuz burda.