Ceylanaydemir Ahh o incecik belim güzel göbeğim gitti falafoş bişey geldi bu yumuşaklık düzeliyo mu kızlar nolur sertleşiyo diyin muhallebi gibi oldum 😒 Bu arada 37 gün oldu doğum yapalı
ikizminikler Ceylanaydemir inşallah düzeliyordur 49 gün oldu mayalı hamur poğaçası gibi 😅 sanki balon şişer de birden iner ya esnek muşamba olur onun gibi 🥲
Anne80 Ceylanaydemir benımki düzeldi göbek var biraz ama yumsak değil ama seviyorum ben onu 😂 cok zayıftm eskiden göbek ne bilmezdim su an memnunum🙈
Aylaayla Ceylanaydemir düzeliyor korkmayın katın kasları altı ile dokuz ay içinde kendini toparlıyor benim bu ikinci sezeyanım 24 gün oldu doğum yapalı hepsi geçiyor benim şuan baya toparladı ama alt kısımda bir yumuşluk var tabi geçiceğini bildiğim için çok sıkıntı yapmıyorum yaşımda 36 bu arada
DorukMoMM Ceylanaydemir al benden de o kadar bebeğim 1 buçuk aylık oldu daha sertleşmedi karnım hala yumuşak bıngıl bıngıl ediyo😁😁
Ceylanaydemir ikizminikler Aynen öylee tutup çektiğimde uzuyor 🤣 oynuyorum resmen e yumuşak olduğu için hafif sarkıyoda böyle kalmaz inşallah 🙈
Ceylanaydemir Anne80 Bende öyleydim sıfır göbek ayva göbeğim bile yoktu ama çok aşırı yumuşak şuan inşallah toparlar benimkide 😊😊
Ceylanaydemir Aylaayla Ay maşallah 🥰 İnşallah geçer 23 yaşındayım daha kendimi perte çıkmış gibi hissediyorum bide altı falan değil komple yumuşak 😅 korse takmasam yürürken löp löp sallanıcak korktum böyle kalıcak diye
Kolikbebe Valla düzelmiyo ne göbek ne göğüs öyle kalıyo çok üzgünüm bekarkenki göğüsler nerde şuan Allaha emanetler göbekde aynı dışardan bakınca manken içerden huriye teyze😂
Derin_10 Ceylanaydemir Hamileligim 26 kilo alip aldim Zayif bi insandim 2 tane burnum olmustu resmen 😅 Karnımda çabası millet ikiz saniyodu Dogumdan 1 gun sonra asansörde bi kadin allah yardimcin olsun kizim dogumamı dedi😅😅 Saqolsun iyi rezil etti beni Ama cok sükür suan sıfır göbek 15 ay oldu birazda korse takmani öneririm cnm sıkılastiriyo
Ceylanaydemir Derin_10 Ay inanmıyorum o burun bitek bende oldu sanıyodum kocaman olmuştu before after yapsam şok olursun 😂 bende 20 kg aldım 4. Gün sağlık ocağında kadının biri hamilemisin dedi eve gidip korse taktım sinirden 😂 Ay inşallah düzelir ya çok kötü böyle kalmasınn
Derin_10 Ceylanaydemir Zaten bu etraftaki insanlarin lafları hiç bitmiyo Ama merak etme cnm Geciyo Dedigim gibi korse tak Çok iyi geliyo Ben dogumdan 7 ay sonra taktim korseyi düsün
Ceylanaydemir Derin_10 Sezeryan oldum tam iyileşsin yamuna korse takıcam 🙈 inşallah toparlar acayip kötü yani içime çekmeye çalışınca buruşuyo korkuyorum düzelmez diye ama içimi rahatlattın 🥰😘
Derin_10 Ceylanaydemir bende sezeryanim cnm Yumana korselere elinde yoksa para verme cnm Normal bu pazardan satilanlardan al Ama biraz sıksın karnını Hiç okadar para verme Eskiden çarşaf bagliyorlarmis 😅 Pazar paklar bizi
Durukusunannesii Ceylanaydemir ben korse kullandım 1 ayda sertlesti sezeryan oldum sarkmada yapmadı korse sayesinde ama göbeğim biraz var oda yediğim için 😂😂🤦🏻♀️
Ceylanaydemir Durukusunannesii Bende kullanıyorum korse ilk günlere göre biraz toparladı tabi ama hala fazla yumuşak atlet korse kullanıyorum şimdilik onuda takmasam 4 aylık hamile gibiyim 😒
Snglklc Ceylanaydemir ahh bende manken gibi dolaştığı günleri özledim şimdi giyinesim bile gelmiyor 🙄. Benim göbeğim yumuşak değil ama 4 aylık gibi duruyor nasıl gidicek ya 😵 karın kasını kuvvetlendiren egzersiz yapmak gerek