Melodixxx Merhaba güzel anneler bir aya ek gıdaya geçeceğiz inşallah o yüzden sizin tecribelerinizden yararlanmak istedim damlatmayan suluk yada alıştırma bardağı hangisini önerirsiniz😘
Arasannesi Melodixxx avent eğitici damlatmaz bardagını kullanıyoduk ek gıdaya basladıgımızdan beri memnundum.bebegım 11 aylık oldu şimdide yine aventin pipetlisine geçtik ondan da memnunum ıkısı de hiç damlatmıyor
Melodixxx Gizemabc evet pipetli yorumları okudum çok memnunlar ama 6 aylık bebek pipetten içebilir mi acaba 🤷🏼♀️
Melodixxx Arasannesi hadi ya bir bakayım tek korkum damlatması o yüzden araştırmaya başladım damlatmayacak bir ürün daha iyi
Melodixxx Deletedmom44 ay içebilecrğini bilsem pipetli alırım ki ileriki aylardada kullanır ama acaba çekebilecek mi diye bir çekindim neyse evde pipet var önce onu deneteym bakalm çekebilecek mi😂
zeynepela2 Suluğa çok para vermek istemedim A101 sen aldım kırıldı sonra bida aldım akıttı sonra başka yerden aldım akıttı saçma sapan ucuz suluklara aventten çok para verdim sen bu hataya düşme
Melodixxx zeynepela2 ah ah bu yüzden araştırıyorum ya bende bim miydi neydi 2’li bir biberon seti almıştım ilerde lazım olur diye doğumdan sonra enfeksiyon ilacı kullandım onlarla mana vermek zorunda kaldım berbattı bebeğim boğuluyordu sürekli onlarla asla su vermek istemiyorum birde alıp kenarada atmak isteniyorum akıtmayan iyi bişey olsun pahalıda olsa fark etmez çünkü bir kaçtane alınca zaten daha fazla almış oluyoruz
GokturkAlp Melodixxx çok pahalı şeyler almaya gerek yok, nuby ve wee baby kullandım ikiside çok güzel su dökülmüyor ve sağlamlar. Ebebekten almıştım 1 seneyi geçiyor hala kullanıyoruz.
Melodixxx GokturkAlp hadi ya we babynin yorumlarında herkes akıtıyor demişti o yüzden indirimde olmasına rağmen almamıştım 🤷🏼♀️
F-Betul Melodixxx Yok bizimki damlatmıyor gerçekten ama bu şans meselesi mi kullanım meselesi mi anlamadım. Mesela ben Avent alacaktım kimi akıtıyor demiş kimi akıtmıyor aynı durum benim aldığım için de geçerli akıtıyor diyen de var ben akıttığına denk gelmedim hiç.
GokturkAlp Melodixxx Ben kullandım su falan sızdırmıyordu gayette güzel boyu ideal. Kapağı iyi kapatılmazsa hepsi sızdırır. Yine de bilemedim, 1 seneyi geçiyor kullanalı, şuan nuby kullanıyorum ondan da memnunum.
Melodixxx F-Betul birinin çok memnun olduğu bir üründen diğeri memnun olmayabiliyor sanırım kişiye göre değişiyor bu dhrum