
kızlar bunu sünnet olma gibi düşünün delinince ztn bi kaç saate unutuyor ki 7 aylıktı şimdi 10 aylık çok tatlı duruyor 😀 şahsen benimki 7 yaşında delindi aklım eriyodu o acıyı unutamıyorum en azından küçükken delinse hatırlamıcak kendim yaşadığım için kızımınkini deldirdim kimse eleştirmesin herkesin kendi düşüncesi 😚