Hsrtgndz Bebeğimin tırnağı bu şekilde sürekli tırnak batması olurdu zaten sadece bu parmağı oluyor bu arada. Ama bu sefer böyle oldu bı haftadır fırtına kar vardı burda doktora sağlık ocağına gidemedim bu durumu yaşayan oldumu ne yaptınız?☹️☹️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Hsrtgndz Antibiyotik krem kullanmak gerekir. Tırnaklarını çok mu dipten kesiyorsunuz? Yuvarlamayın psrmaktan bir tık uzun kalsın hep. Küt kesin birde..geçmiş olsun🥺
AnnesininUmutu Hsrtgndz Doktora fotoğraf atma şansın varsa at o sana önerir tedavi. Benim oğlumun ayak baş parmağı böyleydi iyileşti çok şükür.
123456789--- Hsrtgndz biz büyüklere soğanı haşlayıp ılıdıktan sonra sararız o iltihabı akıtır ama bebeğe olur mu bilmem çok fazla olur benim parmağımda ilaçtan daha iyi gelir soğan ama asla yuvarlak kesme hep düz ve az uzun kes
melegim26 Hsrtgndz geçmiş olsun canım bizimde henüz daha hiç tırnak kesmeden kendiliğinden batmıştır ayak bas parmağı doktor bacoderm krem vermişti ya bactroban da olur sürekli oluyorsa kızardigi an sur geçiriyor bide kesme uzamasını bekle
Hsrtgndz AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet yuvarlak kesiyordum tam dipten kesmm az bı tırnak bırakırdım ama durmadiginda dipten kesmisimdirde yanlışlık la
Hsrtgndz AnnesininUmutu doktorumuz yok sağlık ocağında çok uzakta bize kar kıyamet oluncada gidemedim☹️
Nohutannesi Bu kadar abseli olmamıştı ama yenidoğan döneminde kopan tırnağı saplanmış,kızarıklık yapmıştı. Doktoru fucidin krem önerdi. Deneyebilirsiniz isterseniz
Hsrtgndz Nohutannesi kiziriklik şeklinde hep oluyordu kuzum da ilkkez böyle oldu yoğurt.un.zeytinyagini macun kıvamına gelene kadar pişirdim sardım eline inşallah iyi gelir