Boncuk_34 MutluU 300 düşünüyordum valla ama en son 250 olur gerçekten. Kargoya verilmez sanki. İstanbuldaysan hem görmüş almış olursun bence
minikbirbal Boncuk_34 canım benim bebeğim büyüdü artık 11 aylık olcak ben bi yakınım için düşünüyorum durumları da pek iyi değil biraz daha yardımcı olamaz mısın
Sevilayy_1 Boncuk_34 İkinci el uygulamaları üzerinde satın hemde kargo parası çok fazla olmaz burdan anlaştığınız biri ile ordan satabilirsiniz