Bebektsk1 merhaba ewt yaptım 6 ay oldu şükür 🤲🏻🤲🏻 İlk çocuğum zaten 8 aylıktı hiç oturmadim çok hareketliydim bı de son haftalarda doktorumun önerisiyle sıcak duş alıyordum kaslar da gevşeme olsun diye ben faydasını gördüm ,, İnşallah sizde hayırlısı ile kavuşursunuz miniginize